ボリビアのチャイルドからの手紙

親愛なる支援者のあなたへ

 

心からの挨拶を家族を代表して送ります。あなたが健康でいることを願っています。

書いてくれた手紙、本当にありがとう。あなたの送ってくれた写真を見て、私は幸せです。

私たちはお互いに遠く離れています。でも、手紙を書けば近くに感じられます。私は家族と共に元気でいます。ボリビアは夏で、天気はとても暑いです。

 

 

Dear sponsor (my name)

I send you warm greetings on behalf of my family and I hope you are healthy.

I thank you a lot for the letter you wrote me.Your photo made us feel happy.

Yes, we live far away from each other, but we are closer through letters. I am fine together with my family. We are in summer season in Bolivia and the weather is very hot.

 

ボリビアは、季節が日本と反対なんですね。

私の送った写真を喜んでくれてよかったです。

また送ろう。また撮ろう。

私は、小さくとも日本の代表。

 

#プラン・インターナショナル